Ogłoszenie nr 76017 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Wołomin: Wykonanie I etapu modernizacji istniejącej instalacji odgazowania składowiska odpadów w m. Stare Lipiny z uwzględnieniem założeń zawartych w "Koncepcji rozwiązań technologicznych i projektowych – luty 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51461-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59396-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 14634872100000, ul. ul. Łukasiewicza  4, 05-200   Wołomin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 318 14 92, faks 22 318 14 07, e-mail mzo@mzo.wolomin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzo.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie I etapu modernizacji istniejącej instalacji odgazowania składowiska odpadów w m. Stare Lipiny z uwzględnieniem założeń zawartych w "Koncepcji rozwiązań technologicznych i projektowych – luty 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Modernizacja instalacji odgazowania składowiska odpadów w Starych Lipinach z uwzględnieniem założeń zawartych w „Koncepcji rozwiązań technologicznych i projektowych – luty 2017”, zwanej dalej Koncepcją 2. Istniejąca instalacja składa się z: a. pionowych studni odgazowujących złoże odpadów b. modułów regulacyjnych typu manifold c. przyłączy ssących biogaz od każdej ze studni do modułów regulacyjnych d. rurociągów ssących biogaz e. stacji ssąco tłoczącej f. przewodów tłocznych biogazu g. modułu spalającego biogaz w celu wytworzenia energii elektrycznej h. pochodni gazowej typu wysokotemperaturowego i. układu przewodów energetycznych j. stacji transformatorowej wraz z odpowiednimi rozdzielniami 3. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował modernizację istniejącego systemu studni odgazowujących złoże odpadów oraz włączeniu ich przez system rurociągu do istniejącej instalacji odgazowującej składowisko, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego Koncepcją. 4. Modernizacja instalacji ma obejmować , w szczególności doposażenie systemu odgazowania w następujące elementy: a. Doposażenie obecnego systemu w 8 studni, oznaczonych w Koncepcji numerami Sg1, Sg3, Sg4, Sg7, Sg8, Sg9, Sg11, Sg13 ( w tym studni typu I - bez możliwości odpompowania odcieku z wnętrza studni – oraz studni typu II – z możliwością odpompowania odcieku z wnętrza studni) b. Dodatkowe elementy instalacji przesyłowej biogazu ze studni wskazanych w punkcie a, do punktów włączenia w istniejący system odgazowania c. Modernizację dwóch modułów regulacyjnych typu manifold d. Wyposażenie w głowice i podłączenie gazociągami do gazociągów przy najbliższych studniach istniejących studni zaznaczonych w Koncepcji numerami Sg15, Sg16, Sg 17 oraz oszacowanie ilości stwierdzonego w studniach gazu (pomiary prowadzone będą w sposób ciągły, nie krócej niż przez 7 dni). Po dokonaniu pomiarów Wykonawca zdemontuje połączenia, a studnie zlikwiduje i uszczelni zgodnie z zapisami Koncepcji 5. Jeżeli podczas opróbowania o którym mowa w punkcie 4 d. w studniach stwierdzona zostanie znacząca ilość gazu Zamawiający opcjonalnie zastrzega sobie prawo do pozostawienia głowic i podłączeń gazociągowych 6. Łączna, szacunkowa głębokość studni określona zostaje na 88 m. Ostateczna głębokość studni zostanie określona w zależności od poziomu odcieków podczas wykonywania odwiertu. 7. Łączne, szacunkowa długości rurociągów od studni do manifoldów określa się na ok. 890 m 8. Specyfikacja techniczna studni została określona w Koncepcji na załącznikach graficznych. 9. Instalacja przesyłowa biogazu do punktu włączenia w istniejący system ma być zbudowana z materiałów i w sposób określony w Koncepcji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45222110-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT195400.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIKOBA Bogusława Gromek,  mikobagromek@wp.pl,  Złaków Kościelny 128,  99-440,  Zduny,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 195400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243982.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.