Ogłoszenie nr 16167 - 2017
z dnia 2017-01-30 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377245-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377310-2016
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
14634872100000, ul.
ul. Łukasiewicza
4,
05-200
Wołomin, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 318 14 92, faks
22 318 14 07, e-mail
mzo@mzo.wolomin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzo.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sółka z o.o. gminna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Transport odpadów z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. ul. Łukasiewicza 4, 05-200 Wołomin do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów w regionie warszawskim”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przewóz odpadów z bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. przy ulicy Łukasiewicza 4 w Wołominie do RIPOK w Warszawie przy ul. Wólczyńskiej 249 ( zwany dalej RIPOK– odległość 29,4 km).
Szacowana ilość odpadów do przewozu to maksymalnie 24 000 Mg, co stanowi maksymalnie około 960 kursów. Zamawiający zastrzega, że ilość kursów może ulec zmianie, w zależności od bieżących potrzeb. W przypadku zmniejszenia ilości kursów Wykonawca nie ma prawa wnosić roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu.
Wykonawca będzie dysponował pojazdami typu hakowiec wraz z przyczepą do transportu dwóch kontenerów, każdy o pojemności co najmniej 30m3.
Przewóz odpadów odbywał się będzie codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. 7-15.
W uzasadnionych sytuacjach godziny załadunku mogą ulec zmianie na całodobowy załadunek.
Wykonawca podstawi się pod załadunek odpadów nie później niż 24 godziny po zgłoszeniu przez zamawiającego.
Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może wymagać od Wykonawcy załadunku w.w. odpadów, przy wykorzystaniu własnych urządzeń i pojazdów, dlatego też Wykonawca musi dysponować sprzętem do załadunku (ładowarką). Przewidywany łączny czas pracy sprzętu Wykonawcy w okresie, w którym świadczona będzie usługa: to 120 godzin.
Podstawą rozliczenia za transport będzie cena jednostkowa za kurs z Łukasiewicza 4 do instalacji RIPOK oraz cena za godzinę pracy sprzętu do załadunku będącego własnością Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
60182000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT357600.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CLEAN WORLD Firma Handlowo-Usługowa Marek Woch,
biuro@cleanworld.pl,
ul.Kasprzykiewicza 45, Leśniakowizna,
05-200,
Wołomin, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 357600.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 357600.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357600.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.